Fjellpulken garanti

Fjellpulken har produsert kvalitetsprodukter siden 1963


Vi oppfordrer sterkt til langtidsbruk og å ta vare på produktene du kjøper med renhold og vedlikehold med tanke holdbarhet og miljøet.  Om det skulle vises defekt i forhold til hvordan produktet skal være laget på, vil vi kunne reparere eller erstatte produktet du har kjøpt. NB! Reklamasjon må meldes til kundeservice@fjellpulken.no og varen må sendes som sporbar sending slik at den kommer trygt frem til oss. Ikke send varer til Fjellpulken i oppkrav, da vil den ikke bli hentet ut. Eventuell tilbakebetaling ved godkjent reklamasjon er inkl. frakt.

Rammer for garanti

Garantien fordrer riktig bruk av produktet og at du vedlikeholder produktene – herunder renhold, lagring, impregnering av tekstiler.

Før du fremmer garantikrav

Levetiden til materialer påvirkes av mange faktorer. Garantien dekker ikke skader forårsaket av hendelig uhell eller ulykke, uriktig og/eller uforsvarlig bruk, dårlig vedlikehold, egen bøting av skrog, omsying, andre endringer eller naturlig falming av farge og materialer over lengre tids bruk. Om det skulle være noe feil med produktet, vil vi selvfølgelig strekke oss for å løse dette på best mulig måte.

Slitasje i form av hull, kutt, rifter, hull i skrog som følge av slag vil ikke dekkes av garantien. Vi har imidlertid stoffbiter som kan sys eller limes på ved hull i pulktrekk som kan kjøpes på forespørsel.

Skade på glidelåser

Glidelåser fungerer stort sett bra i vinter og snø men kan få problemer om sand eller smuss setter seg fast i glidelåshodet eller glidelåstenner. Vi anbefaler sterkt å utføre jevnlig vedlikehold av glidelåsene med børste. Glidelåser som spjærer har ofte en enkel løsning ved å benytte en tang og klemme forsiktig på drageren. SE VIDEO HER
Skade som følge av misbruk dekkes ikke av garantien, men det kan være mulig å reparere enkelte skader. Mangler tenner i glidelåsen er vi ikke er i stand til å utføre en reparasjon på dette.

Retur til Fjellpulken sendes til:
Fjellpulken AS
Hagevegen 3
2613 Lillehammer

NB! Reklamasjon må meldes til kundeservice@fjellpulken.no før det sendes.